niedziela, 10 stycznia 2016

#151 Clean & warm simple :)

Witajcie, hello

dziś ciepła, prosta karteczka w klimatach zimowych :)
Today I have a clean & warm simple winter card :)

Kartka powstała na wyzwanie mapkowe w Art Piaskownicy, a sponsorem tego wyzwania jest Bee Srap :) Są nagrody do zgarnięcia i w ogóle pełen wypas ;) 
Użyłam tu papierów z trzech kolekcji Bee Scrap (ten, ten i ten) i naklejki z Echo Park :)
I made this card for Art Piaskownica craft map challenge, where you can win a prize sponsored by Bee Scrap shop :) I used here Bee Scrap papers from three different collections (this one, this one and this one) and Echo Park sticker :)

Mapka wygląda tak:
Here's the craft map:

I moja kartka :) And my card :)




Kartkę zgłaszam na wyzwanie do Crafty Enjoyments


Ukochy! Hugs!



2 komentarze:

  1. Piękna kolorystyka. Niezwykle ciekawa kompozycja stanowi idealne tło dla rozgrzewającego życzeniami kubka. Dziękuję za wspólną zabawę w #3 wyzwaniu crafrtyenjoyments.co.uk.

    Katarzyna Ewa

    mój blog
    moje urodzinowe candy
    DT craftyenjoyments.co.uk
    DT House of Cards

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kompozycja I zimowa kolorystyka, mam nadzieje ze w tym kubku jest goraca czekolada:)))
    pozdrawiam I dziekuje za udzial w wyzwaniu#3 na blogu CraftyEnjoyments
    Monika

    OdpowiedzUsuń