wtorek, 12 listopada 2019

#378 G jak gwiazda. Świąteczne kartki

Jestem pewna, że go widziałam. Nikt w rodzinie mi nie wierzył, bo oni nie widzieli. Zresztą, ja długie lata byłam pewna, że mi się przywidziało. Teraz myślę sobie, że naprawdę tam stał.
Blisko drogi, między krzakami. Wracaliśmy z Wigilii od babci. Noc była ciemna i gwiaździsta. Był las. I gwiazdy na niebie. 
Pamiętam to wyraźnie, więc czemu niby akurat jego miałabym zmyślać?









G jak gwiazda. Zabawa w kartkowanie według alfabetu w ScrapElektrowni. 

Ukochy!
M.


3 komentarze:

  1. Na pewno tam był, ja Ci wierzę :)
    A kartki niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Uwielbiam szarości i czerń ze srebrem, ale ten Rogasiowy motyw bardziej zachwyca mnie w wersji brązowo-złotej :-) brawa za wykorzystanie tiulu !

    OdpowiedzUsuń