sobota, 30 listopada 2019

#388 E jak embossing, czyli kartki świąteczne z misiem

Bardzo dawno nie embossowałam na ciepło. 
Sprzęt schowany, na myśl o pyle z pudru i bałaganie aż mnie odrzucało od pomysłu.
Ale wyzwanie to wyzwanie.
Któregoś wieczora zrobiłam kilka rozetek, przepiękny stempel, który jest na tyle zdobny, że pięknie wygląda na święta. 
Tutaj jest wystającą ogromną, piękną, mieniącą się śnieżynką.
Do tego misie, trochę bałaganu, bo bardzo chciałam, by te kartki były takie trochę bałaganiarskie, pociapane, popisane, lekkie w odbiorze i bez patosu.
Wyszło?
















Kartki zrobiłam z papierów GOscrap


E jak embossing, czyli alfabetyczne świąteczne kartkowanie w ScrapElektrowni :)

Ukochy, 
M.

2 komentarze:

  1. Strasznie lubię te miśki :) I ogromnie lubię embosing i innych i i siebie:)
    Świetne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło, wyszło :) i to jak fantastycznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń