środa, 11 listopada 2015

#124 Buzzin'

Witajcie, 
Dziś prezentuję layout pracusia na kawowym haju :) Praca jest zrobiona na wyzwanie, które dziś ruszyło w Diabelskim Młynie, a którego temat zaproponował obecny sponsor wyzwania, sklep Od A do Zet: mediowanie/stemplowanie. Ja od początku chciałam zrobić prosty layout, taki wiecie..minimalistyczny, hahahahah :D  No, ale gdzieś te wytyczne trzeba było wpisać. Zatem sięgnęłam po stemple, maski, tusze i ecoliny. Jest też gesso. Zrobiłam plamy kawy z ecoliny, kółeczka (bo je kocham) z gesso i na tle plam je widać, a przy użyciu maski zrobiłam sobie dodatkowy arkusz papieru w czarne kółeczka (to te dwa tagi) :) No i użyłam kilku stempli (ziarenka kawy, napis, dwa kubki kawy). Jako prawdziwa kawoholiczka uznałam, że żadne zdjęcie nie odda pewnych stanów tak dobrze, jak ta ilustracja :D No i nie mogłam użyć innych papierów przy pszczole jak tylko Bee Scrap'owych :D

Hello, 
Today I'm sharing my new layout with crazy overworked bee got high with coffee :) I made it for our newest challenge in Diabelski Mlyn with sponsor - Od A do Zet shop, and the theme was media/stamping. I wanted to make something white, simple and minimalistic (hahhahahaha), but I also needed to match the theme ;) So I used some stamps, ecolines, stencils and gesso. With ecolines I made the coffee stains, little circles with gesso which you can see on the stains and I made b&w tags with stencils. And I used a few stamps making the coffee beans, two coffee mugs and the statement :) And as a truly coffeeholic person I thought that no photo will explain more about certain moods ;) as good as this lovely illustration :) And while using this illustration I obviously had to use Bee Scrap's papers ;)






Mam nadzieję, że się Wam podoba ^^ Hope you enjoy it ^^

Ukochy! Hugs!



6 komentarzy:

  1. To ja o poranku :-) też mam takie oczka :-)) fantastyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mega! inspirujesz jak zwykle ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Niesamowite, jak zgromadzenie tych wszystkich elementów w jednym miejscu kartki, jeden na drugim, potęguje wrażenie zastrzyku kofeinowego ;) No i ta pszczoła! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam :D jest mega energetyczny i pozytywny ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. też uwielbiam kawę ... praca jest mega pozytywna i w super kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń