sobota, 21 listopada 2015

#129 Świąteczna

Trochę przycichłam na blogu, bo gonią mnie inne ważne sprawy, ale niebawem wrócę :)
A tymczasem święta są coraz bliżej :)
Dzisiaj karteczka z cudnym stempelkiem z Trzema Królami (chyba mój ulubiony motyw bożonarodzeniowy) na papierach niezimowych, a nawet letnich (ten i ten) ;)

Recently I'm very busy with some different important things, but will be back soon ;)
Meanwhile the Christmas are getting closer and closer ^^
Today I'd like to share a card with my favourite Christmas motif which are the Wise Men. Papers however, are taken from not-winter collections (this one and this one) :)







Ukochy! Hugs!



4 komentarze:

  1. Ale piękna... W miniaturce myślałam że to pomarańcza - w końcu też się świątecznie kojarzy :D Stempelek jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, w sumie są tu cytrusy, które przerabiałam na pomarańcze. W końcu jakby nie było, miejsce narodzin nie było białe od śniegu ;) A stempelek cudny, tak się z niego cieszę, że ach! Jeszcze o jednym marzę, ale nie mam pojęcia jak go dostać, bo bywa tylko jako używany na ebayach :D

      Usuń
  2. Piękna! Tak bardzo inna i nietypowa. A stempelek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowicie piękna!!!! i naprawdę klimat jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń