poniedziałek, 23 listopada 2015

#130 Wspomnieniowo

Rzadko się lubię na zdjęciach, ale do tych mam sentyment i dlatego je oscrapowałam i pokazuję na blogu :) Były zrobione kilka lat temu, w ważnym dniu przez ważną osobę. Lubię je. To ładne wspomnienie :) Chciałam by scrap był delikatny i nieprzeładowany. Mniej znaczy więcej :)

I rarely like myself on photos, but those here are close to my heart and that's why I made layout and I show you here :) They were taken a few years ago, on a special morning by a special person. I like them. I like this memory. I wanted this LO to be delicate and minimalistic. Less is more ;)







Ukochy! Hugs!



10 komentarzy:

  1. o mamo ! jaki fantastyczny ! totalnie wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodki :) Delikatny i romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo jakie długie włoski miałaś. Fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny! tchnie spokojem :D zapuść z powrotem włosy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przejrzysty, ale uroczy :) Uwielbiam Twoje scrapy <3 Są moją inspiracją w rozwijaniu siebie w tej dziedzinie, bo ja dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta, dziękuję! Ja sama początkuję w scrapach, ale wiem już, że lubię takie "tradycyjne" i raczej proste w formie :) I nieduże, by można je było zmieścić w A4 ;)

      Usuń
  6. Śliczny, taki lekki i delikatny. ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, dziewczyny, strasznie mi miło to czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo przyjemny scrap :) a dziewczyna jaka fajna!

    OdpowiedzUsuń