niedziela, 7 lutego 2016

#164 Wielkanocne lekko folkowe

Gdy zobaczyłam ten papier w kurki, wiedziałam, że muszę zrobić proste kartki wielkanocne. Jest idealny, prawda? Chyba z jakiejś zimowej kolekcji, by było zabawniej. Tak czy inaczej, zobaczymy, czy Wielkanoc w tym roku pójdzie mi łatwiej niż ostatnio. Mało mnie inspiruje i nie czuję jej. Wydaje mi się jednak, że w wydaniu clean & simple jest szansa. 

When I saw this paper I knew that I'll use it to make some folk CAS Easter cards. It's perfect for such project, isn't it? It's one of winter collections I guess, which is kinda funny. Anyways, I'm not sure how it will end this year with Easter projects. Last year was not very creative in this matter. I don't feel Easter as I would like. And it's not very inspiring to me. But I believe that the CAS style will be my way to fight against myslef :)




Ukochy! Hugs!



14 komentarzy:

  1. Świetne karteczki. Papier rzeczywiście fajny:) Świetnie go wyeksponowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię robić kartek wielkanocnych. W tym roku jakiś plan na też proste mam. Tylko przemóc się i za nie zabrać :p
    A te Twoje kartki cudne są. I te kurki takie rozkoszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mam duży problem z pracami wielkanocnymi. Wszystko wydaje mi się takie nijakie...Wcale nie lubię kurczaczków, owieczek, królików (TAK!) w wydaniu wielkanocnym. A skupianie się tylko na wiośnie i kwiatach jest nie do końca właściwe. NO nic, jakiegoś królika i tak poczynię. I jagniątko pewnie też. Ale co dalej, to nie wiem ;) Powodzenia nam ;)

      Usuń
  3. świetne! ja nie umiem robic takich karteczek...zawsze przewalę:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, ja uwielbiam proste. Czasem mnie kusi, by wręcz zrobić BIAŁĄ czystą kartkę z jakimś jednym guzikiem/koralikiem ;) Ale no umówmy się, to już chyba minimalizm posunięty do skrajności :D
      Ale mam ogromną słabość. Lubię niedopowiedzenia, przestrzeń do własnych historii, gdy się na coś patrzy, a nie że tylko kawa na ławę ;)

      Usuń
  4. A ja wielkanocne : kawa na lawe i zywe kolory ,ma byc radosnie !!! Ale podziwiam minimalizm i ograniczona kolorystyke u innych :-))) Swietny papier z kurkami :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Ja w zeszłym roku zrobiłam taką. Mega radosną, super kolorową. I nie publikowałam :D :D Sama nie wiem, nie jestem przekonana. Pewnie właśnie zależy, jak komu wychodzi :)

      Usuń
  5. Świetne są te kartki :) bardzo mi się podoba taki klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kartki, zauroczyły mnie :) Takie proste, niemal surowe, a jednak eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie proste, a jakie genialne! Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. supernckie. Papier w kurki kapitalny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne te kartki :) Co to za papier w kurki ? Kurki pierwsza klasa no :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te kartki :) Co to za papier w kurki ? Kurki pierwsza klasa no :)

    OdpowiedzUsuń