sobota, 20 lutego 2016

#169 Dziecięce Kartki

Hej hej! Dziś znów trochę dziecięco, ale jakoś tak te klimaty są słodkie i radosne i mnie do nich ciągnie :) (przy okazji, może wiecie, komu mogę podesłać? Bo nie mam w rodzinie aż tylu narodzin!).
Te kartki przygotowałam dla Bee Scrap i na ich blogu piszę (dość szeroko, jakem gaduła) co, dlaczego i przy użyciu czego. Tutaj dodam, że bardzo je obie lubię, grafiki Janet są, jak zawsze, super, a ja szukam nowych dodatków do dodawania, bo minimalizm jest piękny i bliski memu sercu, ale czasem lubię kombinować z ozdobami.
No i jest kwiatek! Hahahahhahaha :D

Hello there! Today it's kids theme again, but I really all the super cute embellishments that are made for kids :) Those two card I prepared for Bee Scrap and on their blog I write (with many words...;)) what I used and why :) Here I just add that graphics from Janet are perfect  and although I like clean & simple design, sometimes it's all about having fun with adding some more embellishments :) AND there's even a flower! ;)
                                     








EDIT: Udało mi się zrobić zdjęcie kartki pastelowej w świetle dziennym. Kolory są o wiele prawdziwsze i zwyczajnie ładniejsze, sami przyznajcie ;)
I managed to take a photo of the pastel card in day light. It's more true now and the colours look more like in real. And are definatley more pretty, aren't they?



Pastelową kartkę zgłaszam na wyzwanie do Scrap Vintage. Użyłam tu motywu bucików dziecięcych, wstążki w serduszka i badzika z wózkiem :) 

The pastel one goes for Scrap Vintage Challenge. I used here kids' shoes, heart ribbon and stroller button :)



A już niebawem będzie post z wynikami naszego kawowego spotkania! :* Tylko muszę dokończyć jedną rzecz :D Cierpliwości!
Miłego weekendu! Have a nice weekend!
Ukochy! Hugs!




10 komentarzy:

  1. obie są piękne i taaakie słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ one słodkie i rozkoszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful cards! thank you for participating in the blog Vintage Design

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie...:) Dziękuję za przemiły komentarz i kto tu mówi o talentach - obdarowana!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Прелесть.
    Спасибо, что творите с нами, с уважением, Vintag Design.

    OdpowiedzUsuń
  6. So lovely!!!!! your beautiful cards impress me greatly! Thanks from Vintage Design!

    OdpowiedzUsuń
  7. So lovely!!!!! your beautiful cards impress me greatly! Thanks from Vintage Design!

    OdpowiedzUsuń
  8. kartki piękne jak zawsze :)
    chyba przegapiłam te wyniki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to ja wciąż pracuję. Wszystkim Wam się przypomnę niebawem! :*

      Usuń