sobota, 13 lutego 2016

#167 Całuśna (nie)walentynka

Hejo! Dzisiaj mam karteczkę, która może, ale nie musi, być walentynką :) Chodziła mi taka po głowie, aż myśl ciałem się stała, a nawet kartką. Cieszę się bardzo, bo mam kolejny swój stempelek i nawet mi się podoba, a spokojnie może być wykorzystany choćby do przesyłania całusów psiapsiółce :)
W sumie chodziła mi po głowie jeszcze bardziej minimalistyczna praca, gdzie papier scrapowy miał być tylko niewielką częścią, ale wyszło jak zwykle ;) Dodałam trzy taśmy washii, których tak w ogóle jestem cichą wielbicielką, ale moja kolekcja jest bardzo chaotyczna, dobierana z przypadku i nie zawsze da się łączyć. Mam na oku kilkanaście wzorów, ale ekhm...pomału, pomalutku ;) 







Kartkę zrobiłam z myślą o wyzwaniu w Dekoracyjnej Taśmie. W sklepie widzę tylko jedną z trzech użytych w pracy taśm, o .



Ale są tu też serduszka :) I chciałabym je zgłosić na wyzwanie do Studia 75

 

Oraz mój rysunek, więc idealnie mi pasuje do wyzwania w Craftowym Ogródku :)



A tymczasem życzę Wam udanego weekendu :)

Ukochy!




17 komentarzy:

  1. Swietny stempelek :-))) Masz interesujaca kreske ,Twoje kobietki sa urocze :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No, ale ma też czarrrrrne cekiny! Jest żyleta! :P :P hahahahhha :P

      Usuń
  3. Świetna! Dołącza do moich ulubionych spuchlikowych prac! Wygra wszystkie wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to nie takie oczywiste. Mój ukochany łoś nic nie wygrał ;)

      Usuń
  4. Cudowna, optymistyczna praca! Z taśmami wiem, jak jest. Sama mam ich już mnóstwo, a w kolejce kolejnych milion do spróbowania ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu - Magda, DT Dekoracyjna Taśma.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaa... uwielbiam <3 Całuśna panienka jest przeurocza...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka, zachwyciła mnie ta całuśna dama, jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna! i to połączenie kolorystyczne-przecudne!
    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie kolorujesz :) a karteczka supraśna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Radosne te całuski :) Fajnie, że można szeroko się uśmiechnąć przy Twojej kartce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna walentynka :) Taka radosna! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu rysunkowym Craftowego Ogródka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te Twoje rysunki, a kartka urocza <3 Dziękujemy, że bawisz się z Craftowym Ogródkiem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craftowego Ogródka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. HA HA, w tym charakterze jeszcze mnie tu nie było :) Świetna karteczka, stempelek pięknie pokolorowane, serduszek cała masa :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio 75!

    OdpowiedzUsuń