wtorek, 23 lutego 2016

#171 Bee Scrap Make & Take Craft Wawa

Rok temu byłam chyba pierwszy raz na Craft Wawie. Byłam świeżo po założeniu bloga, nikogo nie znałam osobiście, choć wielu z czytania i oglądania blogów. Byłam na pierwszych warsztatach u Doroty Kopeć, tak przejęta, że wszystko mi leciało z rąk i tylko nieśmiało popatrywałam na innych. Wśród tych innych była na szczęście jedna dobra dusza, która potrafiła mi dodać otuchy :) Potem szwendałam się po stoiskach, też nieśmiało. A nawet, pamiętam, że kupiłam owocowe papiery Bee Scrapa chwaląc ich owocową soczystość. Ani ja, ani chyba Kasia - właścicielka  - nie spodziewałyśmy się, że za rok będziemy w innym miejscu. Kasiu, ciekawe czy pamiętasz ;)
[EDIT] Kasia pamięta lepiej ode mnie, bo mi z emocji wielkich pomyliły się zloty :D Ach, to i tak nie ma znaczenia tak naprawdę! Bo ani na pierwszym a na drugim nie wiedziałam, co być może! :)
A tymczasem....
Ci z Was, którzy śledzą moje poczynania w Bee Scrapie, gdzie jestem w zespole projektantek sklepowych, wiedzą już, że podczas tegorocznej Craft Wawy - a to już 27 lutego, czyli zaraz, za momencik! -  odbędzie się pierwszy Make&Take producenta papierów Bee Scrap! Może nie byłoby to takie dla mnie emocjonujące, gdyby nie fakt, że owo kartkowanie poprowadzę ja, Maguda we własnej osobie! To moje pierwsze tego typu doświadczenie i mam ogromną tremę @@ 

Zobaczcie, taki ładny, słoneczny plakacik mamy. A tam normalnie szok i niedowierzanie, gdyż imię Magudy widnieje, a wręcz jaśnieje :P :P 


Jeszcze większym szokiem dla mnie było to, że zgłoszeń było tyle, że nawet nie zdążyłam w żaden sposób pokazać plakatu u siebie, a miejsc już nie było! Mam nadzieję, że to dobry omen :)

Będziemy pracować z dziecięcą kolekcją Tupot Bosych Stóp, bardzo słodką i pastelową, dość wesołą i przyjemnie się poddającą pracom :) 
Mamy tylko godzinę, ale myślę, że zdążymy coś zrobić :)
Jakie kartki robi Maguda, łatwo się zorientować, ale pokażę dziś wzory, które wezmę ze sobą ;)



 Mamy i bohatera drugiego planu :D







A tymczasem, co się działo na planie zdjęciowym??

Faza pierwsza - nikt mnie nie zauważy, tak się wczołgam na ten obrusik szydełkowy, przecież jest super zabawką specjalnie dla mnie!


Faza druga - nie będę się krył! To na pewno moja sesja! Zawsze jest moja sesja!

Faza trzecia - o, sznureczki! Jednak zabawki dla mnie! (proszę zwrócić uwagę na porzuconą zużytą zabawkę)

Faza czwarta - Położę się już, niewidoczny, ale bardzo ważny

Oczywiście, bohatera drugiego planu na Make & Take nie będzie, ale mam nadzieję, że wszyscy mieć będą zapał i uśmiech w zanadrzu i dodawać będą odwagi Magudzie :D

Do zobaczenia już niebawem!

Ukochy!





9 komentarzy:

  1. Dawno się tak nie uśmiałam :-) swoją droga to fantastyczne, jakie życie chowa dla nas niespodzianki:-) trzymam kciuki, żeby wszystko było wspaniale i mam nadzieję, że następnym razem będę mogła brać udział w takim wydarzeniu z Tobą w roli głównej:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To czego zyczyc, aby ten pierwszy skrapowy wystep sie udal ? Polamania nozyczek ;-) ???Urocze i delikatne kartki dzieciece :-)))Powodzenia :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia i trzymam mocno kciuki.:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. warto sięgać po więcej i więcej !!! powodzenia ...

    OdpowiedzUsuń
  5. :)
    dasz radę! może znowu jakaś dobra dusza doda Ci otuchy, kto wie?!
    ciekawa jestem gdzie zapędzi Ciebie kolejny rok, skoro od zeszłej Craft Wawy tyle się zmieniło :)
    a ja już pakuję nożyczki! do jutra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I jak Ci poszło? Też się chciałam zapisać, ale niestety nie zdążyłam.
    Piękne kartki zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno powiedzieć. Tempo było tak szybkie, że miałam wrażenie, że uczestniczki mnie ubiegały i krok ;) same się zajęły wdzystkim i ja tylko łaziłam pomiędzy :D Ale było super. Pierwsza fotorelacja już jest na blogu Bee Scrap. Moja będzie wieczorem :)

      Usuń